Eliiins Värld

Hemma hos mamma

Var hemma hos mamma ett tag förut. Min syster Sandra och pappa var där och såklart mina supersaknade bebisar, Zacko & Dexie!
 
Vi åkte hem dit, gick och handlade lite. Kom in och åt lösgodis! Jag kollade lite på tvn, sedan åt vi Spagetti & Köttfärssås! O den hade smak och smakade nått! Så gott det var och vad jag har saknat hemlagad mat! Under tiden vi åt kollade vi på reprisen "Hela Sverige bakar" eftersom jag missade det avsnittet för att jag är inlagd..
Fick låna en bok av mamma med så nu har jag nått och läsa här. Får se om jag orkar läsa nått dock.. 
 
Det var skönt att komma härifrån lite och att få äta hemlagad god mat och träffa mina bebisar!
Och är fortfarande mätt, sitter här o typ rapar än trots att det är typ 3-4 timmar sen vi åt.. 
 
Ha en bra kväll och så får vi se när vi hörs nästa gång!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: