Eliiins Värld

Godnatt!

Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är det upp vid 7 och det kommer bli en lång dag, då jag först ska hem till Johanna, och sedan gå till skolan o hälsa på lite. Sedan blir jag hämtad och då vidare till ett möte i Norrköping. Efter det ska vi väl äta lunch någonstans och sedan till hyresbostäder och bestämma färg till mitt kök innan vi ska tillbaka till sjukhuset i Linköping på möte där. På kvällen ska jag kanske träffa Ellen och Johanna med. 
Så det är en lång dag imorgon!
 
Dock är jag inte speciellt trött så ska lösa suduko lite. Gjorde det för första gången på sjukhusskolan och insåg att det ändå var ganska roligt. Så nu kör jag det o hoppas jag kan sova sen.
 
Godnatt!
 
En trött Dexie! 
Bild från när hon och jag bodde hemma hos mig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: