Eliiins Värld

Godmorgon!

Orkade verkligen inte blogga igår. Så tog en dag ledigt från bloggningen. 
 
Men i lördags träffade jag Johanna och Ellen i Norrköping. Sen åkte vi hem till Johanna och var där ett tag innan vi gick till pizzerian och åt där. Sen gick vi hem till Johanna igen och spelade "jag har aldrig.." innan vi gick till bowlingen och bowlade. Och grattis till Ellen som kom etta! Jag blev en stolt förlorare jag. Jag har inte spelat bowling på flera år och jag lyckades missa alla käglor mååånga gånger. Men jag fick tre strike på raken och stolt blev jag då! Efter det tog vi bussen hem till mig och sov där. 
 
I går åkte jag tillbaka till Linköping. Mötte mamma på resecentrum och åkte hem till pappa för att hämta Dexie älsklingen! Sen åkte vi hem till mamma och tog det lugnt. 
 
Nu ska jag gå ut med Dexie innan pappa kommer hit för att hämta Dexie och jag beger mig till skolan. 
 
Ha en bra dag!
 
Älsklingen min! 
Jag är så glad att jag har dig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: