Eliiins Värld

Dagvårdspatient

Jag är fortfarande inskriven på sjukhuset, men är nu bara dagvårdspatient vilket betyder att kvällar och nätter och helger är jag hemma hos mamma eller pappa. Och det är så underbart skönt att slippa vara på sjukhuset på heltid! Att kunna vakna upp på morgonen med mobilen bredvid och att kunna kolla vad klockan är! Så underbart skönt! 
På måndag kommer jag att åka till sjukhuset och ska vara där till 10 då jag börjar dagen i sjukhusskolan. Och så kommer jag vara där till kanske 15-16 då det är samtal och sånt på eftermiddagen. På tisdagen ska jag till Norrköping och kanske hälsa på skolan lite och för att prata med sjukhuset i Norrköping då jag kommer flyttas dit sakta men säkert, och sedan på eftermiddagen är det möte om hur det kommer bli efteråt. Om jag skrivs ut helt då eller om jag får fortsätta som dagvårdspatient...
 
Men imorgon, då ska jag sova så länge jag kan!
 
Och det bästa av allt! Jag får sova med min underbara älskling på nätterna! 
Älskar min underbara Dexie så sjukt mycket!
Det går inte att beskriva!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad är det som har hänt egentligen? :(

    2012-11-17 | 13:50:19

Kommentera inlägget här: