Eliiins Värld

Dagen

Kom till sjukhuset strax innan 10, gick direkt till skolan och gjorde en utvärdering och jobbade sedan med matte fram till lunch. Åt lunch och det var äcklig tjockkorv så jag fick en vegetarisk biff o den var god. Satt sedan och läste i tidningen i dagrummet och sedan gick jag till skolan vid ett igen. Där jobbade jag lite med handel och sedan så pratade jag med lärarna där och så fick jag en fin penna och sedan kramades vi och sa hejdå. För idag var antagligen sista dagen i sjukhusskolan! Imorgon är det möte om framtiden, men det verkar som jag kommer bli helt fri från dom imorgon för även en jag pratade med idag sa lycka till i framtiden till mig. 
Och jag är så glad! Jag hoppas verkligen jag är fri därifrån och snart får åka hem. Hem till mig.
Sedan kom mamma och pappa och hade ett litet möte och sedan så åkte jag med pappa hem och så har jag ätit lite rester från igår.
Och nu tänkte jag hoppa in o duscha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: