Eliiins Värld

Dagarna kryper fram...

En dag här känns som en vecka.. Dagarna verkligen kryyyyper fram och det känns som en evighet.. 
Känns som jag har varit här i en månad, när jag inte ens har varit här en vecka.. 
 
Har inget liv här om dagarna och fick igår eftermiddag en bok av min syster som jag får låna.. Och nu är jag redan på sida 215.. så mycket liv har man här..
 
Och jag saknar mina underbara vänner massor! Saknar friheten och livet jag hade på utsidan! Vill bara ut och hem till mig, till skolan, till vännerna, till hundarna!
Åhh vill bara hem!
 
Igår fick jag besök av underbara Johanna och Ellen och det var underbart att träffa dom! Sen var det ju ett plus att dom hade med sig lite godis också.. 
Nu chattar jag med dom två på msn och ska nu ringa en annan, det gäller att göra massa saker samtidigt när man har begränsad tid!
 
Ha det bra så hörs vi!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Oj, redan kommit så långt? Tur att du fick låna två böcker :P
    Förstår att det måste vara väääldigt tråkigt där, stackare. Men du klarar det <3
    Säg till om det är nåt annat du vill låna eller så :)

    Svar: Tack <3
    Elin Mattsson

    2012-11-07 | 16:31:37

Kommentera inlägget här: