Eliiins Värld

Bättre dag idag!

Fick sova till 9 idag innan skötarna kom in och sa till. Dock hade jag redan varit vaken ett tag då. Åt sedan lite frukost och fick medicinen.. Sen satt jag på mitt rum med datorn lite, dock dog batteriet ganska snabbt så jag fick lämna in den för att den skulle laddas. Satt då och kollade ut genom fönstret och sedan kom underbara saknade Sofie hit! Vi satt ett tag i ett rum och bara pratade! Underbart var det! 
Sen kom mamma så då gick jag, mamma och Sofie ut och gick en sväng med Dexie. Sen åkte vi hem till pappa och var där. Jag och Sofie satt i mitt rum där och åt Ben&Jerrys och choklaaad! Underbart gott och vad ajg har saknat det!
Sedan åkte vi hem till Sofie en snabbis, fick ett par byxor av henne och möter sedan platschefen på skolan hos henne! Snacka om förvånande!!!!! Berättade då för henne att jag var inlagd och att jag inte kommer vara i skolan på ett tag.. 
Sedan körde mamma mig tillbaka till sjukhuset där jag åt lite middag och nu är jag här på mitt rum och sitter med min mobil och dator! Så kul att äntligen få ha det! 
 
Men tack Sofie för en underbar dag! 
 
O så fick jag träffa mina två underbara hundar idag!

Kommentarer

  • johanna skyllberg säger:

    vaddå var det magdalena som var där? :O

    Svar: Jaa :O
    Elin Mattsson

    2012-11-03 | 22:00:27
    Bloggadress: http://johannaskyllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: