Eliiins Värld

Tvättstugan

Vaknade tidigt imorse men låg kvar i sängen i några timmar.. Låg bara o stirrade i taket ett tag och så läste jag. Har börjat på en bok som jag redan har fastnat i. 
Duschade för ett tag sen och ska snart ner till tvättstugan och tvätta. Har massor med tvätt! Efter att jag har varit i tvättstugan tänkte jag gå till konsum och kolla om dom har en sak som jag vill ha. För jag har fått värsta bästa idén om en sak. Om jag lyckas så får ni se. 
 
Ha det bra så får vi se när vi hörs igen!

Kommentarer

  • kusin Therese säger:

    Hej! Vad är det för bok du fastnade i? Jag behöver boktips! Kram kusinen

    Svar: Fastnade i boken "Skadad" av Cathy Glass. Riktigt bra är den, men en hemsk sann historia. Kram
    Elin Mattsson

    2012-12-15 | 09:43:45

Kommentera inlägget här: