Eliiins Värld

Trött

Förlåt för dålig bloggning är men är så sjukt trött nu för tiden. Har ingen ork till någonting och vill bara ligga i sängen under täcket hela dagen. O det är just det jag har gjort hela dagen idag. 
 
Vet inte exakt varför jag är så trött, men det kan nog vara en blanding av mörkret, depressionen, biverkning, och att jag halvt är sjuk. 
 
Har saknat att blogga och har suttit och stirrat på denna sida där man skriver inlägg många gånger. Men hur mycket jag än vill så kan jag verkligen inte skriva någonting. Det känns bara för jobbigt. Det låter säkert jättelustigt för er, men det är så det är för mig.. 
 
Men jag ska verkligen försöka att blogga oftare nu. 
 
En bild på mina bebisar från när jag var i Linköping en dag och hälsade på. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: