Eliiins Värld

Hemma hos Johanna med Dexie

Nu sitter jag i mitt rum hemma hos Johanna. Har fått ett eget rum här. Dexie springer runt och busar med Mollie hela tiden och dom är glada att vara tillsammans. 
 
Dexie blev överlycklig när hon kom till mig förut och så fort hon kom in i porten började hon pipa och skrika efter mig och hon var helt galen när hon såg mig och länge efteråt. Det är roligt för mig att veta att det inte bara är jag som har saknat henne. 
 
Dexie & Mollie förra gången dom träffades. 
 

Nu säger vi godnatt här för imorgon är det skola och då måste man vara pigg. 
Godnatt!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Haha ja hon blev ju helt galen när vi kom till porten. Det va rätt roligt att se :)

    Svar: Haha ja, det var roligt att höra henne i trappuppgången :) Då kan hon inte ha glömt mig helt iaf ;)
    Elin Mattsson

    2012-08-29 | 15:49:58

Kommentera inlägget här: