Eliiins Värld

Dagen

Ligger i sängen i mitt rum hemma hos Johanna nu. Har två hundar bredvid mig, Dexie och Mollie. 
Har inte haft tid att skriva idag för har haft fullt upp och inte använt datorn någonting förrän nu.
 
Dagen började med att vi gick upp vid 8 för att fixa iordning oss och för att sedan gå till hundrastgården med hundarna så att dom fick springa av sig lite. Sen gick vi hem igen och gick sedan till skolan (och kan tillägga att skolan ligger precis vid hundrastgården, så det blev lite fram och tillbaka). Sedan har vi varit i skolan och där fick vi reda på vart vi ska vara på praktiken, innan vi hade "miljö" som bestod av att kasta brädor och skit (fråga mig inte varför vi som går naturbruk ska göra det, för det förstår jag inte själv). 
 
När vi slutade gick vi hem igen och så somnade jag lite halvt i sängen innan vi åt pannkakor till middag och sedan har vi kollat film och varit ute med hundarna. 
 
Imorgon är vi lediga med en hemuppgift att göra då våran mentor är ledig på tisdagar och praktiken inte börjar förrän nästa vecka, så då blir det sovmorgon. 
 
 Goshundarna i sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: